Jak přistupuji ke všem klientům?
Jsem masér a vnímám se především jako člověk, který se snaží budovat s klienty osobní a důvěryhodný vztah. Každý klient je pro mě jedinečný a záleží mi na tom, aby se u mě cítil fyzicky i psychicky komfortně.
Mým cílem je poskytovat klientům tu nejlepší možnou péči. Snažím se poznat jejich individuální potřeby a přání, a podle toho masáž přizpůsobit. Zajímá mě, co klient prožívá a jak se cítí, a to jak fyzicky, tak psychicky.
Pamatuji si vše, co mi klient na masáži poví. Důležité informace si poznamenám, abych se na ně mohl příště zeptat. Klient tak ví, že se o něj skutečně zajímám a že mi na něm záleží. Všechny informace samozřejmě udržuji v tajnosti.
Příklad:
Klientka přijde na masáž a během ní se mi svěří se svými obavami o syna, který má brzy maturitu. Společně si o tom povídáme, a já se snažím paní uklidnit a povzbudit.
O týden později mi klientka volá a chce se objednat na další masáž. Už si nepamatuje náš minulý rozhovor, ale já se ptám: „A jak zvládl váš syn maturitu?“ Klientka je mile překvapena, že si to pamatuji, a cítí se v mé péči vítána a pochopená.
Pro mě je nejdůležitější:
- Individuální přístup ke každému klientovi
- Vzájemná důvěra a respekt
- Kvalitní a efektivní péče
- Pocit fyzické a psychické pohody klienta
- Lidský přístup
Věřím, že tento přístup je klíčový k budování dlouhodobých a spokojených vztahů s klienty.