Přístup k práci a klientům

Jak přistupuji ke všem klientům?

Jsem masér a vnímám se především jako člověk, který se snaží budovat s klienty osobní a důvěryhodný vztah. Každý klient je pro mě jedinečný a záleží mi na tom, aby se u mě cítil fyzicky i psychicky komfortně.

Mým cílem je poskytovat klientům tu nejlepší možnou péči. Snažím se poznat jejich individuální potřeby a přání, a podle toho masáž přizpůsobit. Zajímá mě, co klient prožívá a jak se cítí, a to jak fyzicky, tak psychicky.

Pamatuji si vše, co mi klient na masáži poví. Důležité informace si poznamenám, abych se na ně mohl příště zeptat. Klient tak ví, že se o něj skutečně zajímám a že mi na něm záleží. Všechny informace samozřejmě udržuji v tajnosti.

Příklad:

Klientka přijde na masáž a během ní se mi svěří se svými obavami o syna, který má brzy maturitu. Společně si o tom povídáme, a já se snažím paní uklidnit a povzbudit.

O týden později mi klientka volá a chce se objednat na další masáž. Už si nepamatuje náš minulý rozhovor, ale já se ptám: „A jak zvládl váš syn maturitu?“ Klientka je mile překvapena, že si to pamatuji, a cítí se v mé péči vítána a pochopená.

 

Pro mě je nejdůležitější:

  • Individuální přístup ke každému klientovi
  • Vzájemná důvěra a respekt
  • Kvalitní a efektivní péče
  • Pocit fyzické a psychické pohody klienta
  • Lidský přístup

Věřím, že tento přístup je klíčový k budování dlouhodobých a spokojených vztahů s klienty.